Areopág

kresťansko
katolícke
fórum

Všetkým návštevníkom nášho portálu požehnanie a radosť v Duchu Svätom od nášho Pána. Nech On sám je vaším svetlom a Jeho kríž i zmŕtvychvstanie svedectvom Božej moci vo vašich životoch.
Obsah fóra » Aktuálne spoločenské dianie, kultúra a literatúra » Svetské dianie

[ Príspevkov: 34 ]  Choď na stránku 1, 2, 3  Ďalší
Autor Správa
Poslať 03.01.2016 19:29:13   Súkromná výhrada svedomia

od 28.06.2014 21:30:22
napísal 365 príspevkov
Ahojte, riešili ste tu už niekedy otázku, že ako sa má zachovať kresťan /katolík/ v prípade, keď pracuje v spoločnosti a náhle zistí, že vlastne nesúhlasí s tým, čo spoločnosť robí. Napríklad by som bol vývojový technik softwaru a hardwaru pre zisťovanie živých tvorov na základe termovíznych systémov /super vec napr. v automobiloch/ a odrazu by som zistil, že firma kde pracujem podpísala super kontrakt s výrobcom bômb vzduch-zem a požadujú od nás dodávky nášho vylepšeného systému. No a ja by som ho mal ešte teda vylepšiť. Má kresťan katolík proste iba "chodiť do roboty" alebo má zaujať k podobným prípadom stanoviská?

Poslať 03.01.2016 20:01:22   Re: Súkromná výhrada svedomia

Obrázok užívateľa

od 10.07.2015 18:28:11
napísal 1581 príspevkov
stefan píše:
Ahojte, riešili ste tu už niekedy otázku, že ako sa má zachovať kresťan /katolík/ v prípade, keď pracuje v spoločnosti a náhle zistí, že vlastne nesúhlasí s tým, čo spoločnosť robí. Napríklad by som bol vývojový technik softwaru a hardwaru pre zisťovanie živých tvorov na základe termovíznych systémov /super vec napr. v automobiloch/ a odrazu by som zistil, že firma kde pracujem podpísala super kontrakt s výrobcom bômb vzduch-zem a požadujú od nás dodávky nášho vylepšeného systému. No a ja by som ho mal ešte teda vylepšiť. Má kresťan katolík proste iba "chodiť do roboty" alebo má zaujať k podobným prípadom stanoviská?