Areopág

kresťansko
katolícke
fórum

Všetkým návštevníkom nášho portálu požehnanie a radosť v Duchu Svätom od nášho Pána. Nech On sám je vaším svetlom a Jeho kríž i zmŕtvychvstanie svedectvom Božej moci vo vašich životoch.
Obsah fóra » Voľná diskusia

[ Príspevkov: 48 ]  Choď na stránku 1, 2, 3, 4  Ďalší
Autor Správa
Poslať 04.03.2020 20:33:10   Sťahovanie hudby a hier

od 04.03.2020 20:23:23
napísal 39 príspevkov
Dobrý deň , chcel by som sa opýtať na tému ktorá mi láme celkom dlho hlavu. Rád by som počúval vždy tú najnovšiu hudbu a hral hry ale môj finančný stav si to nemôže dovoliť (mám 15 rokov a nechodím na žiadnu brigádu ,som študent a nemám žiadny priamy príjem) a rodičia mi všetko kúpiť nedovolia. Chcem sa teda spýtať. Pácham niečo závažné keď si stiahnem/zaobstarám kópiu pesničky/hry pre seba a nebudem sa na nej prizivovat a obohacovat? Môj farár mi povedal , že sa mám uspokojiť s tým čo mám , ale rád by som počul odpoveď aj od vás na tomto fóre, prezeral som aj jednotlivé stránky ktoré sa k tomuto vyjadrujú:
1.https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://farnost-svit.webnode.sk/products/a73-citaj-cely-text/&ved=2ahUKEwjxkOfvuYHoAhVFA2MBHbv9DSwQFjACegQIARAB&usg=AOvVaw28BhhXgovgXQ3A_teV6nfO&cshid=1583346645327
2.https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://old.katolickenoviny.sk/39-2013-stahovanie-z-internetu-je-alebo-nie-je-hriech/&ved=2ahUKEwjxkOfvuYHoAhVFA2MBHbv9DSwQFjAAegQIAhAB&usg=AOvVaw3UaYcJ_4e7pjIOjK-xJGK1&cshid=1583346645327
Za každú odpoveď a radu budem vďačný :D

Poslať 04.03.2020 21:24:58   Re: Sťahovanie hudby a hier

od 16.11.2006 13:42:16
napísal 25681 príspevkov
Nezabijaj cas svojho zivota takymi malichernostami ako su 'najnovsia hudba', alebo 'hry'.
Na nete je spusta ovela "cennejsieho materialu" uplne zadarmo !

Poslať 04.03.2020 21:28:21   Re: Sťahovanie hudby a hier

od 05.03.2014 14:26:50
napísal 812 príspevkov